Hop til hovedindholdet

2765 Smørum

Morgendagens operastjerner

Arrangementsbeskrivelse

Vi får besøg af 6-7 studerende på Operaakademiet. De vil stå overfor at afslutte 1. år af deres 2-årige uddannelse.
De akkompagneres af en pianist.

Operaakademiet har i en del år haft koncerter i musikforeningerne om foråret med vores 1. årgang.
Operaakademiet skriver:

Dejligt publikum rundt omkring, og der er stor interesse for vores unge talenter. Tillige er det koncerter, som betyder rigtig meget for vores sangere og deres udvikling.

Operaakademiet tilbyder en 2-årig kandidatuddannelse og en 2-årig solistuddannelse.

Kandidatuddannelsen forudsætter en afsluttet musikfaglig bacheloruddannelse eller dokumentation af tilsvarende niveau.

Solistuddannelsen tilbydes særligt talentfulde unge operasangere på højeste niveau, der har gennemført en kandidatuddannelse inden for klassisk sang.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >